sobota, 10 lipca 2010

SEX AND THE CITY

Stare jak świat, a ja nie tak dawno się ocknęłam, że to najlepszy serial jaki wyprodukowano kiedykolwiek na ziemi. Kto jeszcze nie oglądał nawet pół odcinka, musi koniecznie nadrobić zaległości. Ja nadrabiam, jako że mój egipski internet nie jest tak szybki jak bym chciała, a po przekroczeniu limitów ściąganych danych zwalnia do takiego stopnia, że nie jestem w stanie oglądać nawet pogody online. Ale nie będę tu narzekać, cieszę się, że w ogóle mam dostęp do świata, szybki czy wolny, ważne że jest. Bo przecież, bez internetu można zwariować, Na stronie internetowej www.iitv.info znajdziecie całą gamę seriali, w tym między innymi kultowy " Sex w wielkim mieście". Moje oczarowanie Nowym Jorkiem nadal trwa, dlatego z jeszcze większą ochotą oglądam kolejne odcinki. Boski..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz